Home / Shop / Naambadges in warenhuizen

Naambadges in warenhuizen

Naambadges in warenhuizen: Gratis verzonden!

In veel warenhuizen dragen de medewerkers naambadges. Runt u een warenhuis en hebben uw medewerkers nog geen naambadges? Dan is het zeker verstandig om in naambadges te investeren. Er zijn namelijk drie goede redenen om naambadges in warenhuizen te dragen.

Naambadges geven medewerkers een professionele uitstraling

Geeft u een van uw medewerkers een naambadge, dan ziet hij of zij er direct professioneler en representatiever uit dan de medewerkers zonder naambadge. Met bedrijfskleding komt u al een heel eind op het gebied van een professionele uitstraling op de werkvloer, maar naambadges geven echt de 'finishing touch'. Vindt u het belangrijk dat uw personeel er op en top professioneel en representatief uit ziet? Dan is een investering in naambadges zeker een goede investering.

Naambadges vergroten de herkenbaarheid van uw personeel

Krijgt u vaak te horen dat klanten het moeilijk vinden om uw personeel op de werkvloer te herkennen? Dan is het zeker interessant om naambadges voor uw medewerkers te kopen. Naambadges vergroten namelijk de herkenbaarheid van uw personeel. Een medewerker die een naambadge draagt, is voor de klant duidelijk een medewerker van uw warenhuis. Een medewerker zonder naambadge kan ook een klant zijn. Door naambadges te kopen voor al uw personeelsleden, neemt u veel verwarring weg bij uw klanten. Dit zorgt direct voor een betere shopping ervaring in uw winkel.

Naambadges helpen klantrelaties te verbeteren

Tot slot helpen naambadges klantrelaties te verbeteren. Stel, een klant wordt ontzettend goed geholpen door een van uw medewerkers. Als hij een aantal weken later weer in uw warenhuis is, wil hij door dezelfde medewerker geholpen worden. Droeg de medewerker een naambadge bij de eerste ontmoeting? Dan weet de klant de naam van zijn favoriete medewerker. Hij kan een ander personeelslid nu vragen om zijn favoriete medewerker te roepen. Droeg de medewerker geen naambadge bij de eerste ontmoeting? Dan weet de klant niet hoe deze medewerker heet. Dit maakt het lastiger om dezelfde medewerker nog eens te vinden.

Door uw medewerkers naambadges te geven, maakt u het gemakkelijker om goede klantrelaties op te bouwen. Overigens werkt dit ook andersom. Als een van uw medewerkers een fout heeft gemaakt, kunt u hem of haar hier direct op wijzen. Door de naambadge weet u namelijk welke medewerker contact heeft gehad met de ontevreden klant. Met naambadges verbetert u klantrelaties én uw services.

Overtuigd? Maak uw eigen naambadges

Bent u overtuigd van de vele voordelen van naambadges in warenhuizen? Bestel dan een starterskit met naambadges in onze online shop en u kunt uw eigen naambadges maken. Ook als u hier totaal geen ervaring mee heeft, is dit helemaal niet moeilijk. In de starterskit zitten alle materialen en hulpmiddelen die u nodig heeft om uw naambadges eenvoudig en snel in elkaar te zetten. U kiest helemaal zelf welke starterskit u wil bestellen, oftewel hoeveel naambadges u wil maken.