Veelgestelde vragen

Op deze pagina kunnen de antwoorden vinden op de vaakst voorkomende vragen. Mocht uw vraag er onverhoopt niet tussen staan, kunt u ons altijd mailen.

[toggle title=”Ontwerp van badge wordt niet op de juiste positie geprint.“]

Optie 1: Controleer of u het juiste formaat heeft geselecteerd in de software.

Rechtsonder in uw scherm staan twee letter die de code van het door u geselecteerde formaat weergeven. Controleer of deze code ook op uw printbladen wordt weergeven. Indien dit niet het geval is, moet u een nieuw ontwerp aanmaken via de design wizard, waar u het juiste formaat kan selecteren.

Optie 2: Gebruik de handmatige papierinvoer

Probeer de handmatige invoer, aangezien hier de plastic printbladen gemakkelijker kunnen worden opgenomen door de printer.

Optie 3: Pas de printwaarde aan

Via File –> Print alignment—> Advanced kunt u de positie van het printen handmatig aanpassen via het wijzigen van de waardes. Zo kunt u de badges meer omhoog, omlaag, naar links of naar rechts laten printen. Wij adviseren wel om na het aanpassen eerst op een normaal A4 te printen, welke u dan op het printblad kunt leggen om te controleren of de waardes juist zijn.

Let op: Selecteer in dit scherm ook het juiste formaat papier. Peel-off sheets zijn de bladen die zijn voorzien van zwarte trekstrippen aan de zijkanten.

Overzicht welke waardes, welke afstanden aanpassen.

[/toggle]

[toggle title=”Waar staat mijn activatiecode?“]

Wanneer de software vraagt naar uw activatie code, klikt u op “Activate” of in de oude versie “Activate Online”. Hierna voert u het serie nummer in van uw software die staat weergeven op de cd envelope.

 

 

—->

 

 

Wanneer het online activeren faalt, kunt u ons bellen op  0031 (0)10 26 010 16. Wij hebben dan uw serienummer en PIN code nodig om u verder te helpen.

[/toggle]

[toggle title=”Mijn logo wordt niet geprint.“]

Ga naar het scherm “Name Badge Design and klik op File –> open en selecteer het template waar uw logo of afbeelding van moet worden geprint (indien het template nog niet geopend was).

Dubbel klik op het logo/afbeelding en vink het vakje van “Print to Printer” aan. Sla hierna het template opnieuw op en open deze in het “Data Entry” scherm. Het makkelijkste doet u dit, door te klikken op File –> new.

[/toggle]

[toggle title=”Ik kan maar 1 badge per keer printen.“]

U werkt waarschijnlijk vanuit het “Name Badge Design” scherm, waar u moet werken in het “Date Entry” scherm. Ga naar “Window” –> “Data Entry” om de namen voor uw badges in te voeren en allemaal te printen. U kunt ook “Data Entry” selecteren via het icoon in de werkbalk.

[/toggle]

[toggle title=”Er staat Number of activations exceeded.“]

Elke NamePrint Graphics software komt met vier licenties, in het geval dat u de software moet herinstalleren of overstapt naar een nieuwe computer. Wanneer u de onderstaande afbeelding ziet, betekent dat u alle licenties heeft verbruikt. Op een nieuwe licentie aan te vragen, kunt u ons bereiken op info@uniqprint.nl.

[/toggle]

[toggle title=”Zijn de badges geschikt voor wedergebruik en recycling?“]

Ja de badges zijn 100% geschikt voor wedergebruik en recycling.

[/toggle]